Multimediální podpora výuky klinických a zdravotnických oborů :: Portál LF
Projekt MEFANET (MEdical FAculties Educational NETwork)
Lékařská fakulta v Hradci Králové
Karlova univerzita v Praze

Testování jazykových dovedností studentů v terciární sféře ve výuce typu LSP

Testování jazykových dovedností studentů v terciární sféře ve výuce typu LSP

 Testování jazykových kompetencí studentů vysokých škol je tématem teoretických prací a článků jak mnoha filologů, tak i ostatních specialistů z různých oborů. Současně je však i tématem navýsost praktickým, protože často je jistá úroveň znalosti jazyka předpokladem nebo podmínkou pro výjezdy na zahraniční stáže, účast na mezinárodních konferencích a především pro odborné sebevzdělávání. Konference (proběhla v Hradci Králové dne 23.6.2014) byla pojata jako monotematická s širokým záběrem problematiky teorie a praxe testování a standardizace jazykové kompetence u neoborových studentů včetně studentů lékařských fakult. Příspěvky jsou řazeny abecedně, článek je uveden krátkou anotací a klíčovými slovy. Jsou uvedeny domovské instituce jednotlivých autorů příspěvků. Bibliografie je výčtem nejdůležitějších položek.
Z kolektiv organizátorů – editor PhDr. Jan Comorek, Ph.D.
přednosta Ústavu jazyků
Lékařská fakulta Univerzity Karlovy
v Hradci Králové


 

 

 

 

Přílohy:
Příloha   Datum Velikost Přístupnost [?] Klinicky citlivé [?] Licence
pdf TESTOVÁNÍ JAZYKOVÝCH DOVEDNOSTÍ STUDENTŮ V TERCIÁRNÍ SFÉŘE PRO JAZYKOVOU VÝUKU TYPU LSP Stáhnout - TESTOVÁNÍ JAZYKOVÝCH DOVEDNOSTÍ STUDENTŮ V TERCIÁRNÍ SFÉŘE PRO JAZYKOVOU VÝUKU TYPU LSPOtevřít v novém okně - TESTOVÁNÍ JAZYKOVÝCH DOVEDNOSTÍ STUDENTŮ V TERCIÁRNÍ SFÉŘE PRO JAZYKOVOU VÝUKU TYPU LSP 5.9.2014 690.14 KB kdokoli Creative Commons License

Klíčová slova: jazyková kompetence, LSP výuka, testování, standardizace, jazyková kompetence, LSP, testování, standardizace

Obor:

4-D hodnocení:

typ
Skripta a návody
typ
Edukační weby a atlasy
typ
Digitální video
typ
Prezentace a animace
typ
Obrazový materiál – kasuistiky
typ
E-learningové kurzy (LMS)
result
Nerecenzováno

level
Základní úroveň
level
Pokročilá úroveň
level
Specializační úroveň
level
Komplexní úroveň
   
Zvolte prosím dosaženou úroveň vzdělání a poté ohodnoťte výukový materiál především z hlediska vhodnosti materiálu pro samostudium.
Student – student bakalářského nebo magisterského stupně
Absolvent – absolvent bakalářského nebo magisterského stupně
Ph.D. absolvent – postgraduální student, absolvent Ph.D. studia, odborný asistent, ...
 
Ohodnoťte
jako první tento článek!
hodnotit

Tento příspěvek nebyl zkontrolován garantem obsahu portálu.

Creative Commons LicenseObsah článku podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko
autor: Jan Comorek, a kol. | pracoviště: Ústav jazyků | publikováno: 9.7.2014 | poslední úpravy: 5.9.2014
citace: Comorek Jan, a kol.: Testování jazykových dovedností studentů v terciární sféře ve výuce typu LSP. Multimediální podpora výuky klinických a zdravotnických oborů :: Portál Lékařské fakulty v Hradci Králové [online] 9.7.2014, poslední aktualizace 5.9.2014 [cit. 2017-11-18] Dostupný z WWW: <http://mefanet.lfhk.cuni.cz/clanky.php?aid=64>. ISSN 1803-280X.
 

Komentáře a diskuse

Vložit nový příspěvek:

Autor / e-mail: [ přihlášení/ověření uživatele ]
Titulek:
Text:
 
 Přidat štítek:   Štítek odeslán, děkujeme